Efter 10

Ja jag tror att det är måga som är hemma o är mamma lediga som ser på efter 10 i alla fall så är det var jag har hört och läst på olika bloggar o så. Nu dena vecka så handlar det ju gust om bloggar och bloggare. Tycker att dom har två dagarna som vart nu har varit intresanta. och i dag la jag märke till hur hårt man kan bli ner tryckt av läsare som läser ens blogg och vilka hårda och fula ord dom använder. Känns bra att inte jag haft några sådan läsare på min sida. Och att det nästa bara är mänisskor jag käner som är ine o läser på min blogg.  Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag skulle fot kommentaren att jag var ful o äklig och mitt barn var ett misfoster i alla fall så ser hon ut som än. !!!! Ja det hade den tjejen som var med i dag på efter 10 varit med om. Så hon hade slutat bloggat det har jag med gjort uten tvekan men som dom sa med då vinner ju fel sida. Hon hade nu startat upp bloggen på nyt och det tycker jag är starkt av henne efter allt hon vart med om.  Kommer inte i håg namnet på henne nu han inte höra det om jag säger så. Har ju det bara på i bakgrunden här hemma. Tid att sitta o  se på tv eller skriva här fins knapt. Att leka vill prinsessan göra hela tiden mycket bus o på hitt sak det vara.  

så under den tid jag skrivit det här så har det blivit några av brot här o där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!