Bra dag ,bra slut

Dagen började så bra.Vaknade till att prinsessan låg och klapade mig på kinden och slog upp ögonen och där var hon med sitt guliga ansikte med ett stort leende på läparan. Det är så underbart att ha en sådan söt tjeje att vakna till. Dag bara i väg till klockartorpet där det vart  julpyssel in för julmarknaden som är det 26 november alltås nu på Torsdag så dom behövde bli klara med en del så dom sat och plysslade i dag med. Så jag och Olivia bestämde oss för att vi skulle ta en promenad ditt och sedan se vart dagen lede oss. Den led till att jag fick hoppa in o jobba och Bestemor fick vara barnvakt i 2 timmar tills Robban slutade och det hade gått väldigt  bra.
TACK så mycket till dig Bestemor du är min guld stjärna som alltid finns där när det behövs.
Så det var skönt att jobba lite grana tycker det är skönt att jobba. Jobbade ju i o försäg med en massa barn i stället för 1 men dom här är ju störe. Men man kommer hem i fårn lite o får känna det vardagliga livet lite med som  jag snart ska ut till igen . 
 Det gick väldigt bra på jobbet och dom där timmarna försvan bort så jag var snabt hemma igen kändes det som. Prinsessan vart så lycklig så när hennes mamma kom hem igen fast hon tycker om att va hemma med pappa. Men mamma är ju alltid mamma det vet man ju själv om man utgår i fårn sig själv med.

Jo så på vägen hem så hörde jag av mig till Patrik som jag även hade pratat med under dagen när jag var på väg till jobbet för han hörde av sig. Så när jag slutade och ville ha sälskap från jobbet till söder tull  för jag gick ditt så ringde jag till honom för o prata vidare lite. Hörde även av mig till Sandra/ sassa för o höra hur det gick på provet som hon hade skrivit i dag. TRor det gick bra för dig gumman. Håller tummen för dig. :)
Så nu har vi ätit  mat under kvällen satt i gång en tvätmaskin med tvät. Och nu väntar ett varms skönt bad på mig så ska avrunde här nu tänkte jag. Ett bra slut på kvällen ett varnt bad med ansiktsmask och hårinpakning o sedan en säng med dom man delar sin kärlek med igämter sig:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

kul att du får jobba lite =)

2009-11-24 @ 17:38:11
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!