Blomster arragemangen!

Ja tänkte jag hade ju skrivit och sakt att jag skulle läga ut bilder på dom blomoran jag sate i hop allahelgonahelgen en till min mammma och en till svärmor. så  Jag slänger ut dom nu medans tiden finns.









Så vad tycker nu?

Inte alls svårt att göra och tog ingen längre tid att sätta i hop häller och det uppskatades verkligen av dem som fick dom. 

Man skär upp pumpan och gröper upp innehålet i den
Blöter sedan sådan där oasis. 
skär till så att den går in i pumpans pasform
Sedan är det bara att låta fantasin flöda och testa sig fram hur man vill ha det.
Ett tips gör inte sniten för kort på blommorna direkt utan ta bitt för bit till man har bästemt sig helt o hållet att så ska dom vara.  för det är svårt att förlänga blomman i gen och att korta va den en bit till  går alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!