Trött Zzzzz

I bland frågar jag mig i fall jag har vält rätt.
Prinsessan är ju värdens guligaste, snällast, söt. rolig, ja allt får man höra om henne.
Men allt det här  som alla andrase är ju bara en del av allt. Allt annat som sker är  det   bara vi som föräldrar som ser och är med om.
 Är tröt som förälder!
Om man nu får säga så är det lagligt.  Ja enligt mig så är det lagligt och man får lov att känna som  jag gör.
Det är därför jag tycker att alla unga föräldrar ska tänka igenom det mer en 100 gånger om. 
För det är en stor påfrestning att bli förälder. Specielt när det händer så mycket i deras utveckling. Det finns flera skäl till varför man sak tänka fler gånger. Det är ingen dans på rosor. Eller någon som det finns bruksanvsning på så man vet hur dom fungerar och är. Fast man i bland som förälder önsak att det var så. Men det är bara en önska som alldrig kommer gå i uppfylelse! 
Men min trötthet som förälder går nog snart över. Eller jag rättare sakt vet att det kommer göra det. 
 Men när man har  haft  7 dagar alltså en vecka med dålig sömn och en töss som är så snäll och söt som alla sägaer när andra är i närheten och sen vänder  när  vi är själva med henne på kvällaran och vägrar sova. Och man får träla fårn kl 19. 30 ca till  23.30 om man har tur annars kan vi  få styra tills kl är 00.30 om inte senare än så.. Och sedan så vaknar hon ju fortfarande på näterna och vill ha mat så  får man inte mcyket sömn och inte mycket tid för sig själv till att tänka och känna efter.  I bland känns det som jag har tappat Tessan!
Man  får inte gå på TOA i freda helt otroligt.
vad man får ställa om sig. 
Men vet att jag har gjort rätt val Ångrar inget för deta är bara en period det vet jag  och annars så har vi haft en väldigt tur med våran tjeja. 
Hon är mitt och sötnötens allt. Utan henne skulle vi inte va någonting
Hon är min ögonsten.
Hon är som luft och vaten som man inte kan leva utan. 
Men snälla låt den period gå över snart så jag kan få lite sömn.
God natt måste ta vara på tiden.
Zzzzzzzzzzzzzzz
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love you

2009-07-29 @ 13:27:37
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!