Torsdag och 1 dag kvar!

Då har torsdagen med gåt förbi.
Har inte gjort mcyket i dag så dagen har gått rätt långsamt fram i dag, har inte riktigt haft ork i kroppen,
det har känts som om jag typ varit sjuk. Men det är jag inte har ingen feber och känner mig pigg men kroppen är inte det.
Kan ju ha med att man gick så mycket på Rejmyre marknaden i går så att kroppen känner sig slut, vet i alla fall att min höger arm är det för det var den som vart mest belastad när jag gick och bar på Olivia i går.
Annars så var Erika här i dag och tog en fika och hälsade på oss det var trevligt . Har inte sätt varandra sen oliva var 4 månader tror jag ca i alla fall, så 4 månader sen vi sågs, Var Roligt att sitta o prata o se vad som har hänt med alla vi känner  genensamt och i fårn skolan och så.  Det var bra med alla  och dom flesta jobbade nu med. Glad för deras skull. sJälv känner man ju sig inte riktigt på topp på att tänka på att man ska tillbaka till plugget när man varit mammaledig. Tror det har med att man har blivit lite förslöad, och att jag känner att jag vill jobba så får se kan jag få jobb någon stans så tar jag nog studierna åt sidan sålänge. Alltid bättre med jobb än plugga och sitta på lån sen. men det är ett tag kvar tills dess.

Annars så har dagen gått åt till att tänka på att det bara är i dag kvar sen så skriver vi på kontraktet på den andra lägenheten fy fan så skönt det känns i hela kroppen veta att snart bor vi störe. Och när vi väl har skrivit på kontraktet så kan man börja planera hur man vill ha det  så man vet vart man vill ha all möbler och så sen.
låg i går i sängen och tita i Ikea katalågen på vad jag vill köpa till Olivias rum först o främst och lite till vardagsrum och sovrum så får se  hur det blir ska i alla fall göra i ordning Olivias rum det första vi gör så hon har sitt eget kryp in.
Kan inte riktigt förstå att vi ska flytta att vi äntligen hittat något och att vi får den :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gick det bra att skriva på?

2009-07-24 @ 18:26:32
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!