Sammanfattning av dagarna som varit !

Nu har det inte skrivits på några dagaran. Har inte riktigt haft tiden till det eller  ork har vart rätt trött. Har hänt så mycket runt om som tagigt mycket av energin man har. Sen så tar ju Prinsessan upp mycket tid nu med när hon vill leka och styra, hon vill ju hälst att man hittar på ny saker hela tiden. Så att hon inte kan bli uttråkad. Men tänkte sammanfatta söndagen och måndagan med bilder.och lite text 
Söndag
Då kom´Sandra/ sassa in till oss och vi tog oss en promenad till folkparken där det vart en massa bus. Och efter buset så vart det en glass som fika/ efterätt.
(vet att datumen ej stämer överens med det som var i söndags men bilderna är inte tagna nu i söndags glömde kamran hemma så blir dom här)
.

här får mamma vara med o åka medJa här är vi i Folkparken i det fina vädret och busar av oss lite gran med sandra/sassa. Som tvingade upp mig i rusekanan med olivia för o åka med henne. Medans jag inte riktigt kände för det för jag hade ju vita byxor på mig.Tyckte även att det räckte med den lila som hon redan hade åkt. men sandra fick som hon ville och upp för den gick vi och ner åkte vi med full fart.:)
Mamma var tvungen att åka med sin prinsessan i den stora rusekanan med så hon fick tessta den med. Men det blev av bara för att sandra tjatade så mycket på mig att vi skuell åka den. =) Roligt tyckte hon att det var i alla fall och det är ju huvudsaken.

Måndag
Var vi hemma under förmidagen och lekte och mysste. På eftermidagen när pappa hade slutat så åkte vi till farmor och farfar. Där vi åt mat och dom hade köpt en gunga som farfar sate upp så att olivia kunde prova den. Sedan bar det av till skogen där vi plockade blåbär.
MMmm så goda dom var. Olivia var helt blå runt munen när vi åkte där i från.
så gott det kan varamellanmålsdags
nektarin tycker jag är gott o äta som mellanmål eller när jag bara är sugen på något.=)

5 liter blåbär vart det av en vistelse i skogen med farmor, farfar, mamma, pappa och Olivia.

 Så det blir att frysa in lite så man har och sen så ska vi göra en blåberspaj som Roban ska ha med sig i morogn på sitt biodlingsmöte. Åtter står o se i fall det blir av beror ju på om tid finns för det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mkt ni plockade =)

2009-07-28 @ 13:09:09
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!