Onsdag

Ja  å har onsdagen gåt för bi den med och man är på miten av veckan.
Känns bra men ändå inte. Kan inte riktigt förklara mina känslor kring deta.
Men får hoppas på att prinsessan sover bra nu i natt hon samnade i alla fall vid 9 tiden i dag.
Så hon lär ju vakna upp vid 00.00 och vilja känna närhet och ha sig lite mat.
Sen så somnar hon om rätt fort för hoppningsvis men vet ju inte.
Men skulle känas bra om den ovanan hon haft nu i en veckas tid har gått över.

Idag ananrs så har vi vart i klockartorpet och träffat bestemor men åldermor blir hon till Olivia.
Och för er som inte vet vad bestemor är så är det farmor på norska.
 Hon är verkligen mitt allt hon med vet inte vad jag skulle va utan henne vi kan prata om allt mellan himmel och jord
Ja vi kan till och med prata sex.!!! tro det eller ej med det kan vi  hon är alltså 64 år gammal men är en ingen tant.
Hon är som en ungdom i sätet.
Så hoppas verkligen att hon tänkt att ha kvar fötterna på jorden ett bra tag till. För är rädd för det att den dagen hon försviner fårn mig så försviner en stor del utav mig med. Går inte att förklara våra känslor och vårat band vi har tillvarandra. det är något unikt tror inte många har sådan kontakt med sina mormor eller farmor på deta sätt .
 jag och robban bode ju där i hop med henne i 7 månader innan vi flytade till dena lägenhet vi har nu. Och jag hade väl bot i hop med henne i 7 månader innan det med.
Bestemor jag Älskar dig du är mitt allt jag vet det och du är en av mina trogna läsare på min blogg :)

Jag sen så gjorde jag en paj till robban som han hade med sig på biodlingsmötet.  Den vart väldigt god tänkte att jag skulle lägga ut receptet åt er på den.
Men tänkte att jag skulle  ta min tid nu  när jag var pig fortfarande och skriva av mig. 
Det är ju en morogndag med som man ska orka med.  så tänkte slita mig här i fårn.
Läger upp receptet i morogn.

Ett  lov ord på vägen.

Det är värt att göra det i bland bara för o samla tankaran och ta några djupa andetag
och sedan gå vidare med ny energi. Man glömer oftast bort att bara stana upp och ta vara på det
man har  eller gust åt det där lila.
Värt att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!