Lånevagn hmmm.

Då har vi varit och hämtat en lånevagn, och det känns väl sådär med det.
Man har ju köpt en vagn för att man vill ha den och ingen annan. Men jag ser till prinsessans säkerhet och då vill jag inte ha henne i våran vagn som vi har nu. Vi hade ju den nu när vi var på Rejmyra marknaden och det känndes inte så bra jullen bara bliv väre en vad dom var så det slutade med att vi hade vagnene med oss men lastade den med dom sakerna som vi handlade för då var det ingen far med jullen vart inte samma tyngd belastning . Så jag fick gå och bära på henne. Både med och utan bärsele, för hon trötna ju efter ett tag att sitta i den med så då vart det att man fick bära henne. Nu är jag helt tröt i min armar. Men nog om det tillbaka till ämnet vagnen. Jullen som sakt var är det ju nu som är det största felet på vagnen sen så krånglar ju styret lite till och fårn men det skulle jag kunna leva med. Men att veta att jullen inte är pålitliga är ju inte någon bra säkerhet tänk om jullen viker sig  och vagnen välter då står man där och vet inte vad. Ja vad som kan ju hända med den lilla som sitter i den elelr ligger. Men som tur är så har det inte behöft att hända. Min arbetskamrat nämner je namn. har med köpt en lika dan vagan samma årsmodel och när vi var ute hos min moster och grillade så hände deta på deras vagna . jullen hade sätt så där ut och dom skule åka på måndagen för att tita på det då hände det jullen veksig och hennes son var nära på att ramla ur vagen¨. Sådant här ska man inte behöva höra eller var med om. Så om ni nu ska  köpa en vagn så hör om det är  så att det vart många fel  vilka fel som har  varit mm. För det var inget som vi tänkte på. Vi hade vart runt och titata och kört  med olika vagnar och sedan bestämt oss för den här då alltså Crescent combi classi 08. Dom visade lite hur det funkade och hur liten och smidig den vart sen  så frågade jag är det en bra vagn ja då sa dom  vi har sålt många och dom är nöjda. Men se man på tror inte att det var så med tanke på att vi är två stycken som känner varandra och vi får byta ut våra vagnar. För om jag nu hört rätt så skulle dombyta vagna till 09 i stället för dom släpper inga pengar tillbaka till oss. :(   får väl se nu vad som händer, han som reparerar och styr med vagnarna kommer tillbaka nu i början av agusti så då sak vi  ringa och så får vi se hur det blir med det hela till dess så får vi leva med lånevagnen som är  en Brio Sing vagn också en model 08 tror jag den är orange inte så snygg i färgen med den  får duga. den är hel och inget som är trasigt med den, är huvudsaken


Bra vagnar
 Emajungas standard, emajungas city cross, baby profsens egna märke på vagn står silla på vad det heter, Crescents sulki vagn, brios ligbagn.
dom har jag hört och vet är bra för nära och kära har några va dom och även vänner. och dom har inte råkat ut för några problem med sinna vagnar mer en förslitningar på vagnarna men då har dom används väll och haft dom i över 1 och ett halft år.
Så dom rekomenderar jag stort. sen så kan jag förstå att alla  olicka företag kan  göra ett måndags exenplar som man brukar säga. men då brukar inte fellen återkomma på en massa vagnar! så annser jag i alla fall.
 
 så ser vagnen ut som vi har nu  fast i orange som sakt var http://www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/?b=3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!