ja mitt första inlägg

Ja då hade men bestämt sig för att bli en bloggare som alla andra då!
Mycket beror nog på att sandra bloggar och hon har varit på mig som många andra vänner att dom tycket att jag ska börja nu när man är hemma och är mammaledig med sin lila töss som vart 8 månader igår.
Så nu minna vänner ska jag försöka vara duktig och blogga så ofta tiden finns till det så ni kan se och höra vad jag och prinsessan har haft för oss om dagaran.

Idag
Så har vi varit på stan där vi möte upp sandra/sassa efter jobbet.
Vi tog en god salad på paus och sat och pradade om helgen som hade gåt förbi.
Men även en massa annat strunt som vi brukar. Sedan gick vi och titade lite i affärerna.
Som vi inte borde ha gjort för självklart så hittade  jag en massa kläder till olivia!
så då försvan alla pengaran fort, men det är ju som vanligt när man har småtingar.

När vi kom hem så var det full fart på henne och vi skulle städa hade jag tänkt mig, men inte oliva för hon skulle  riva ur alla leksaker ur leksakslådan medans mamma ville att dom skulle ligg i den för att man tänka att man skulle damsuga av lägenheten. Men kom dess väre inte långt med det för att damsugaren gick sönder så nu väntar man på att sambon min ska komma hem efter sin fisketur med sin bror så att han kan laga den så jag kan fortsäta med städningen i morgon. Så olvia fick som hon ville ingen städning utan en massa lek vart det i stället.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi Olivia är en bustjej =)

2009-07-15 @ 15:22:29
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!