Gårdagen

Tänkte sammanfata dagen i går som varit tid fans inte att sätta sig ner och skriva av sig i går. Så tar o gör det nu medans olivia busar här igemter på golvet.  Dagen började som alla andra dagar med att prinssesan far runt i sängen och ser till så att mamma och pappa vaknar till och så siter man där med ett stort leende på läpparna. Så man kan inte bli arg på hennen för fem öre =)  När vi hade komit upp ur sängen och gjort alla morogn bestyr så var det dags för  myss stund i soffan men man trötnade fort och då skulle vi leka med alla leksakerna  på samma gång. Det skulle bytas leksaker hella tiden och kasta om kring på dom mm. Så när prinsessan tog sin tupplur så fick mamma ta och städa vardagsrumet som alltid är lika roligt.
Men annars under dagen så var det lungt  men kl 4 så skulle vi möta upp sandra/ sörping som slutade jobbet då. Det vart att ta o äta en liten mat bit då vi alla 3 var hungriga. Mat i magen bör man ha annars dör man säg det ju. Men efter så vart det lite shopping för oss. Det vart ett par skor 3 handdukar till prinssesan och 3 blommor. Sen vart det även en fika med en late för det kan man ju inte låte bli när man är på stan i alla fall inte vi för vi tar alltid en late när vi träffas på stan.

Sen så gick jag under dagen och hoppades på ett mess, tele samtal, mail, eller någtot från en perosn om förklaring om varför inget vart av när vi skulle ses med tanke på att jag sat o väntade hemma hos min bestemor att han skuell höra va sig som han sakt. Men får väl se om han nu hör av sig igen och vi planerar o ses.  Hoppas inte personen tar allt för illa upp av det men det tror jag inte. För något dumt har jag inte skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!