En ny dag med nya möjligheter!

Ja då har vi varit och titat på längenheten i dag då!! äntligen!!!
Jag var så nervös så inför att tita på den vet inte varför brukar inte bli det men vart det i dag.
Den var finn och stor fans väl lite skavanker här och där som man kan iritera sig lite grana på men i det stora hela så var lägenheten väldigt ljus och öppen. Tror även att den är rätt lätt möblerad när man väl kommer till det eller om vi nu kommer så långt. Har i alla fall bestämt att jag ska ta kontakt med dom i morogn och höra om datum och så för det var inflytning den 1/9 tror jag om jag inte mins fel och vi har ju inte sakt upp våran än men vi får se hur vi löser det om det skulle behövas.
Tror i alla fall att vi båda är rätt överens om att lägenhetn låg i bra läga och var helt okej, att det är ett bra område för baranfamiljs liv. Dom sa även att det var bra granar nästan bara barnfamiljer med stora som små barn. Och det fanns så att man kunde hyra parkeringsplats och det var något som sötnöten tyckte var viktigt. Men får åter komma med mer detaljer sen när vi vet mer.
Nu blir det myss med familjen igen och hoppas på att  den lile vill sova snart.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!