Det har vänt nu! hiiiiii :)

Det var som jag skrev en ny dag med nya möjligheter :) 
I dag så kontaktade jag fastighetsförmedlingen sthål som ägde lägenheten som vi var och titade på i går.
Och dom sa att dom skulle se över lite uppgifter och så som dom alltid gör och sen höra va sig underdagen.
Jag väntade och väntade på att telen skulle ringa och där någon stans på vägen så tappade jag tro och hoppet på att kontraktet skulle gå till oss. Men lagom då så plingade telen till och det var dom. Kontraktet gick till oss :) viiiiiiiiiii :) 
Gud vad glad jag är nu!!
ÄNTLIGEN
så ska vi flytta till störe. Och prinsessan ska få ett eget rum, som hon kan ha alla sin saker i och även få plats med allt inte behöva ha sinna saker i källaren eller i påssar hos sin farmor :)
Så oturen vände äntligen för oss.!! hade nästan tappat tron på att det skulle gör det någon dag.
Men det var väl tur att vi inte har stressat ändå för då hade vi inte hittat den här stora rymliga lägenheten :)
Kan inte skriva så mycket mer  nu för jag höra att tössen börjar vakna . Men på fredag så smäler det då skriver vi på kontraktet på lägenheten, så då blir den värkligen våran :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis !

2009-07-21 @ 16:54:02
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!