snart dags



Ja stäningen gick inget vidare i dag han inte med allt jag trorde vi skulle hinna inan vi skulle i väg och nu så sitter jag och mår lite ila efter allt jag har stopat i mig..  
Men snart är det ju dags att skicka julkortmed så sak ner på tsan o handla mig några jul kort nu i veckan så att vi kan få i väg några deta år föra året så var dom klara man dom kom aldig i väg i tid. Dåligt av mig tyckte jag så i år tänkte jag att jag gör allt klart på en gång.  
Så hoppas på att jag hittar några finna julkort i år. 

Sen så är det ju även dags att önska säg saker i julklapp och för mig som fyller år med så ska jag ju även önska mig till presentar o jag har inte kommit på något så jag skriker efter hjälp nu!!!!!! Så nu där ute ge mig bra tips på vad man kan önska sig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!