sjuk! :(

inte allt för roligt jag är sjuk...:( har låg febber och är ävldigt hängig. hostar och snoret riner på mig.  *Var så pig i morse och ju längre in på dagen det gick ju sämre måde jag. Så nu hoppas jag och håller en tumme för mig själv att jag kommer att var frisk till julafton och min födelsedag. Det är änu bätre om jag är frisk till onsdag för då ska vi ut till robbans föräldrar och då vill man ju inte var sjuk. Annars så får det vl bli så att vi hoppar det coh sover hemme så får man se hur men mår på morgonen och åka i så fall annars får ävl robban åka själv med oliva o jag va hemma. Men nog med spekulatinoner. Jag ska var frsik helt enkelt vill ju inte var jsuk på min egen födelsedag. Sedan får man hoppas på att inte någon annan i familjen blir sjuk. För det räker med en som måste bli frsik.
Hur mår ni där ute? han i alla fall med att diska och slå in julklaparna som var kvar och poka undan lite inna jag  dekade i hopp totalt. Så  nu är det mys i soffan med varm o oboy och maka sedan.  När prinsessan badat klart. Robban köpte även hem honungsmelon till mig för han  vet att jag tycker om det och det rä kalt o gott o äta när man har feber. Tycke rom att äta frukt då.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!