Ny kamra och knutis i dag då.

I går åkte jag och oliva ner på stan efter jag hade vart hos bestemor och gjort jul godis med marsipan det var andra gången vi gjorde nu och nu är vi klara med all marzipan. så jag har 3 stora purkar fulla och en lite burk, samt så gjorde jag lite konst  som en gris 3 moröter ett äple och en bön gräj. Men nere på stan i alla fall så köpte jag mig en ny digitalkamra och är nog nöjd och inte tagigt upp den eller testat den än men blir nog att gära det under dagen i dag. den vart vit i färgen i alla fall och är av märket samsung. köpte den på expert . Så får taka min mormor för kamran för det är av pengarna jag fick va henne som gick till kamran. så Tackar så mycket för min julklapp mormor det kommer komma till användning. sen vart det ju självklart en massa kläder till olivia hittade en sådan finn söt dres till jul ochsen köpte jag 3 badys saom var köp 3 detala för 2. det var ju något hin behövde för hon hade lite dåligt om badys i st 80 och alla kläder hon kommar få i julklapp kommer va i st 86 och beroende på vart man handlar dom så kan dom va för stora eller lagom.  tycker det är bätre med att säga en st störe så man slipper byta för det är för litet o så vidare.

Ne nu ä'r det dags för mig att sätta i gågn här hemma så vi kommer i väg vi ska ju på knytis i dag med bestemor så vi höppas på att det blir god mat som bjuds på själv så har jag och olivia med oss risalamalta. MMMM det är ju så underbart gott.   vad händer hos er i helgen då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!