julklappar och BVC

      
Ja morgondagn ser ut som så att det är BVc besök på morgonen. det är 1 Års kontrolen som är nu i efterhand och så skulle det vart spruta man den får vi vänta med för hon har ju tagigt vacinsprutan på svininflänsan och då väntade man tydligen med dom vanliga sprutorna som dom får vid viss ålder.  Så jag hoppas att allt står bra till och att hon håller sin kurva fint blir licka orolig varje gång jag sak ditt. Och får sådan där tankar att tänk om något inte skulle va som det ska o så men det är nog en oro som finns i oss alla föräldrar när man sak på sådant här.

Efter besöket där så beger vi oss ner på stan där det ska handlas lite julklappar hoppas vi på i alla fall att man hittar något har ju bara presenter till julklappsleken, och till robban och till min moster o hennes sambo sedan är jag klar. Robban har bara kvar sin TVå bröder sen så är han med klar. Käns bra att va klar i god till i år föra året så var vi ju ute i sista minuten kändes det som.  eller jag var väl klar  men robban var ute  2 dagar innan o handlade min present o julklapp om jag inte mins helt fel men han är alltid den som är ute i sista minuten vad det än handlar om.

Har nu någon julstämning där hemma? jag känner väl lite så där. Tråkigt när det inte är någon snö det vill jag ha tycker det är så trist med allt annat nä'r jag var lite som oliva o lite äldre då var det i alla fall snö ute vi den här tiden . men nu på senare år så tycker men nästan att det är ett under om det blir massa minusgrade o snö som ligger kvar länge.

Vad tycker ni snö eller inte snö?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gick det bra på BVC?

2009-12-08 @ 10:03:58
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!