julhandlign o snatr dags för bak

Så har vi vart på avslutning på babysången i dag med nu slutar allt inför julen så tråkigt är det att allt måsta ta ett uppehål är det inte aktiviterer man gör så är det program som man följer på tv. Men jul är ju en trevlig tillstälning så man får se fram i mott det i stället. ja i dag efter avslutningen så vart det stan en svänd där vi träffade Sandra och mike. Viskulle sätts hemma hos oss så dom fick se hur vi bode men så vart det inte för jag var ju inte hem så då vart det lunch på stan och jag passade då på att hanlda julklpar till min moster o hennes sambo så nu är jag klar med dom med :) så nuär det bara paket till presentleken kvar och det är bara 1 kvar. och sen så har robban 3 o handla med så får väl se i alla jag åker på det. Annars är vi så gott som klara så jag tänkte sätta mig någon kväll o slå in alla klappar vi köpt. och se hur många det blir. Sedam köpte jag även julkort så ni får väl se i fall det kommer några julkort er er brevlådor sedan i fårn min lilla familj.

JA  i dag är det min roliga dag och och min bestemor ska göra julgodis som jag tycker är så kul o roligt något som vi alltid gör varje år. så i dag blir det pappa dag för olivia. så olivia pappa o frarbor fredrik sak  till linköping och till bil tema och handla lite så det blir nog roligt för dom. Tycker ju mitt är roligare men det gör nog inte robban och för oliva är det nog roligare att komma i väg än att tita på oss på det vi gör.Så snart kommer väl bestemor tillbaka o då väntar vi bara på patrik som skuell va med oss i dag. så det bir vi 3 som blir dom 3 sockerbagarna här i kockartorpet i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!