julgran

Nu är julgranen kläd här hemma och står så finn med julklaparunder. Men nakdelen är ju att Olivia vill leka med julgranskulorna och vår kisse Ior vill äta upp paketsnörena som sitter på alla min fin in salgan julklaper så det återstår o se i fall det finns några snören kvar på paketen. Jag har i alla fall vänt dom upp o ner eller tryckt dom mott vägen så att han inte kan bita på dom snörerna som hänger så fint. blev nöjd med gran men jag saknar lite gliter. Hade bara kast gliter till granen och det är ju inte bra o hanär man har kvatt eller barn det är faligt för dom har jag fot veta utav svärmor. Så får se i fall jag köpper något glitter eller låter granen va som den är.

I LÖrdas så var jag ute på lite krogrunda eller vad ´man sak kalla det.  jag skuell ut med lea i hennes kusin men hon kom inte så det skuell först bara vi vi två. Men vi vart 3 för patrik kom med. Jag had det väldit trevligt roligt o va i bra sälskap. Så hoppas nu bara att Lea tyckte det med var trevligt så att jag inte skrämde bort henne. för jag tycker vi har fott en väldigt bra kontakt med varandra. Så får tacke  er två för ehn  helt underbra kväl med mycket skrat prat och dans. :)  annaes så har  det inte hänht så mycket under helgen.

och nu under veckna så är det förberedelser till julen. I dag så är det städening här hemma för mig och Olivia, tänkte att det skuell bara va o damsuga o skura när robban kommer hem. För oliva tycker ju inte om damsugarn så lättere när man är båda två hemma. och så sak jag och oliva slå in julklaparna som är kvar och dom är ju till pappa. så måste göras inna han kommer hem. så får väl se hur det går. Blir nog att baka papparkakor i dag med eller i morogn. ha en bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!