julen

nu är julen över för våran del I dag var det sista julfirandet. Eller nu juger jag så tungan blir blå snart tror jag vi har jul klapar kvar under dagen och vi kommer få öppna fler julklapar men inte fören till nyår. Och det beror på att min moster o henens familj kommer då och vi inte har tida att träffas under julen. men annars så är den över. har vart full fart med paketöpning från morogn till  kväll.

Den som har fott mest julklappar är oliva kan inte sörstå varfrö hel rummet är fult med en masssa leksaker kläder nallar tavlor jag vet inte vad. det har varit så många paket så jag har inte hunit reflekterat över vad det är.

 själv så har man ju även hunit fyllt år så nu är man ju då 1 år äldra i kropp och själ men i sinnet vet jag inte :P så det har ju blivit en del prisenter att öppna med och inte bara en massa julklpar för min del. Men trevligt atr det varit men nu är jag och alla här hemma tröt på jul matt så det räker till näsra år det rä dags typ lagaon till påsken för då äter man nästa samma mat. 

I år så kom tommten med till oss ute i skogen hos olivas farmor o farfar. Olivia vart inte rädd för tomten utan delade med sig av sinna julklappar till honom tänkte läga in några bilder sedan .

Så våran jul har sätt ut som så har julafton hos robbans familj. Annan dagen så var min  min familj här och ävem farfar o hans fru, bestemor, och min farboro, då bjöds det på älg stek som alla tycker var så god så och risalamalta till efterätt. mycket trevligt och i dag så åkte vi ut till mina kusiner och åt julmat fikade och delade  utt julklapar. Så har det stät ut för oss en massa firande inte undiligt att man bli tröt på julen i blan i alla fall all julmat.

Måste ju även säga att jag  är lite besviken på att ingen har komantert vad ni tycket om min glasögon om jag passar i dom eller ej. men det kanske är då att ingen vart inna o läs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!