jag ser det snöar jag ser det snöar.

Ja i går titade jag på vädret det skuell inte snöa här hos oss men det skuell va fint väder med sol och -3 men när man vaknade i morse så snöar det för fult. det är så finnt nu när man är ute och titar helt vit ute och alla ljus i från alla fönster. så mysigt så.  i dag så sak vi till betsemor som är i klocket  och vi går ju det så vi får väl se i fall vi hinner bli några snögubbar på vägen ditt :P det är ju inte lite snö som kommer ner massa små små flingor öser ner från himmelen går. Fortsäter det så här så lär vi defenitift ha snö julafton eller vad tror ni. Får se i fall jag ta pulkan med mig så hon får åka i den med på väg till kolocket. vi får se hur vi gör.  men nu är det frukost som står på chemat för mig sedan så sak vi göra i ordning oss o gå. ha en bra dag i snön och kör försiktigt om ni ska ut på vägaran för i går hände det många bilolyckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!