Andra advent

Ja då har morgonen gått. Jag och Olivia hadea adventsmyss till frukosten med tända ljus i staken. I dag så är det städaning som står på chemat så jag hoppas att jag blir klar i dag har försökt att bli klar nu i över en vecka man inte så lätt tar ett rum i taget o pockar upp o sen så river prinsessan till det. Men det hör ju till barnen något man får på köpet. Annars i dag så sak vi till Malin för o fira henne i efterskott.  så det är väl det som står framför mig nu ska ta o dricka upp mitt Kaffe o sätta igång nu så jag inner har 3 och en halv timme på mig innan vi sak i väg. ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!