Vagnen!

JA då var det dags nu igen och prata om vagnen. NU äntligen så ska vi till babyland igen  för o byta vagn. Tycker inte om låne vagnen som vi har nu. Den är väldigt liten och smidig i stan men inte annars. Vi är ju inte bara i stan utan även uta hos svärföräldrar och andra i släkten som bor utanför stan och visa har sommarställen och vagnen går nästan inte att använda där det är grus och sten den tar stop helt änkelt. Inte roligt så får se vad det blir för någon vagn i dag som vi får låna kan läga ut en bild sean gust nu så sitter vi och väntar på att Pappa Robban ska komma hem så vi kan åka o byta vagn och sen handla inför i morogn.  Så jag ksuell inte räkomendera att ha ledade ljul på vagen om ni sak ut i skog och så vidare för då blir den väldigt svår styrd. Så är väldigt glad att jag tog mitt förnuft till fånga och inte tog det på våran emmaljungavagn tackar mig själv för det. Hörs nog senare nu sitter olivia och har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!