uppehåll

Tror det kommer bli lite tomt nu här i några dagar men känner att jag kan inte läge ner en massa tid jag inte har på att blogga. När jag väl får tid så lovar jag att jag kommer skriva några rader men vill ju ha kvalitet tide med Olivia med. Har ju inte tagigt någon tid förut i fårn hennen när jag skrivit utan har ju alltid gjort det när hon sover eller när Robban leker med henne. Som nu sitter han och ger henne frukost innan vi ska i väg till babysimmet.
Men tillbaka till uppehålet, nu när vi håller på o ändrar rutinerna så är vi alla så tröta och lite mer lättireterade så känner att vi ska bli klara med allt här först och sen så kan jag ta tiden till det här.
Så med andra ord så kommer det inte komma in några inlägg varje dag. Eller det kanske det gör beror ju på den övergång kan ju snabt ta slut det vet man ju inte.

Annars i dag så bär det snart av till babysim, där hon ska får träffa sinna vänner igen och få plaska loss i polen tillsamans med dom =). Sen ska vi väl hämta kräfterna ute hos svärföräldraran för vi ska till Linda, Jocke och Tuva i dag pch ha en liten kräfftskiva. Blir gott gott tycker även Olivia hon fick smaka på en kräfta när vi var där ute och hon ville bara ha mer en riktig finn samakare är hon =). Sedan så blir det att åka hem på kvällen får se hur länge vi orkar stana med tande på att det inte vart mycket sömn för oss dom här två nätterna.  och den natt närmar ju sig med och vi vet ju int hur dne kommer att bli. Sedan kan jag ju hoppas på att någon håller tunga i mun för jag är lite på kriks stigen nu när man är tröt och sliten. FÖr det finsn ju en som kan va rätt rapp i munen. hänger inte ut någon nu därför jag ej nämnar namn Men dom som kännermig vet vem det är.

Annars så gick väl natten rätt bra vart inte så långa skrikperioder. Och behövde inte gå upp och vaga så värst mycket  en gång tror jag att det var. Men det var lite mer gnäll oftare på henne i natt men värkar som att hon börjar ställa in sig på att man inte ska få små tuta på mamma nattetid nu. Men får se hoppas denna period är över snart. Och så kan jag ju hoppas på att hon snart börjar att äta igen för hon total mat vägrar nu när hon inte får sitt på nätterna. Så på dan så ska han bara tuta på mig. Ja det gäller att va stark som person och mamma och kunna stå i mott sitt barn. VÄldigt på frästande både fysiskt och psykiskt. Men det här ska vi nog klara va så länga vi Vuxna står på samma sida. och stötar varandra!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med natten =) låter som ni är på rätt spår, bara att hålla fast vid det

2009-08-29 @ 10:05:23
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!