Sitter och vänt på klockan

Gud vad klockan går sakta tror den har stanat.
Men tika på nu då stira inte tillbaka på mig bara för att jag stirar på dig hela tiden.
kan ju inte släppa blicken på dig, gör jag det så titar jag ändå inna en min har gått förbi.
Om du går på lite fortare så kan jag med gör det med min dag.
Så se till att tänd på där baka så det går fort nu för nu orkar jag inte vänta längre på dig.
så jag ber dig snält kan du gör ditt nu så jag kan göra mitt!

Men inget händer i alla fall klockan tickar fortfarande licka sakta känns som den har stanat helt i dag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar för idag

2009-08-27 @ 20:53:41
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!