Shopping!

Har ju varit på stan både på tisdagen och onsdagen som varit. Och vi har hittat lite fynd.
På tisdagen så åkte jag Robban och Olivia ner på stan, för o leta efter dop present till Swea som dops nu på söndag.
Sedan letade vi även efter en present till Sara med som är Robbans kusin som fyller år . Men vi hittade inget denna dag utan vi hittade en massa byxor til olivia i stälet. 3 stycken byxor för 170 kr. värdens kap tyckte vi så vi tog alla tre byxorna till henne. dom hitades på cubus och ser ut så här.
 

vart även ett paket med strumpor och strumpbyxor. För det var något som behövdes till hennes garderob.
Annars så försöker vi hålla oss lite gran med o handla kläder till henne för Jag ska i väg på buss resa till Ulared i Oktober.

Onsdagen då. vart det inget handlat till prinsessan inte utan vi hittade en present till sara som fyller i dag så Grattis på dig. Du får snart vet vad du får av oss Så tänker inte avslöja det ännu. Men för engång skull så hittade jag något till mig på stan så då kände jag att jag verkligen behövde köpa den till mig.  
 Så här ser den ut!
    
Vet även att det är fler av min vänner som varit på mig när vi varit i väg att nu sak du köpa något till dig leta nu och se i fall du hittar. Men tyckt det varit  så jobbigt nu efter förlostninggen o så , Man måste tänka på så mycket att man sak lätt kunna amma i kläderna och så. Men nu sak vi ju sluta med det är ju hård körning med det. Men tycker verkligen om tröjan. Denna dag så gick vi på stan med sandra/söderköping, och det var trevliogt har inte sets på länge nu.
Måste komma på något betre sätt att förklar vem av sandrorna jag varit med för snart flyttar ju sandra till stan. humm något o klura på.

Nu kom även robban hem efter nattens fiskande av kräffter och det gick bättre denna gång. Och det är ju bra dom fick väl i hop 5 kg kräfter. Så nu kan vi nog ha kräfft skiva. Han sa det nu när han vet att det kommit i gång där dom fiskar så lär han åka i väg många gånger. Och det kan jag ju tänka mig att han kommer.  Ne nu ska vi göra i ording oss för saras kallas och allt annat som ska göras under dagen i dag.
rix fm ska vi med på i dag, så är en del vi sak hinna med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!