Semester!

Nu har Robban semester i 2 veckor han började den i går. Så nu är hela famlijen hemma tillsamans. =)
Vad vi ska göra på semestern är inte riktigt planerat än. För våran bil har gåt sönder så i dag lämnade vi in den på verkstad. Så vi  får vänta och se hur lång tid det tar innan bilen är klar. Känns jobbigt att börja en semester utan bil, går ju inte och hitta på något som krävs att åka i väg någon stans. Robban är ju inte den häller som tycker om att åka buss eller spårvagn. Men hoppas på att bilen snart blir lagad. Vi funderar även på att köpa en ny bil i stället för den här men vi får se hur det blir. 

I går så var Sandra/ sassa här och vi rymde i väg för att Robban skulle få trälla med välingen själv med Olivia så hon börjar ta den men gick inte bra för honom. Hon vill ändå inte ha den så hon tog sig en tupp lur i stället inget som jag tyckte var bra sen när jag väl komm hem. För då var hon ju vaken längre på kvällen så man inte kan få lite myss innana man känner att man är tröt voh vill sova. Men hon har sovit lite bättre nu i natt mott vad hon brukar så kanske går framåt.  Ja vart rymde vi då. JO vi tog oss en sväng till stalet för att hälsa på Golda min guld klimp, finns ingen häst som honom. Och självklart andra hästar med. Sandra känner några stycken i dam andra stallen med. och jag känner nästan alla i min mosters stall men tänke på att jag var kötare till golda i över 1 år. Men sen jag fick Olivia så har jag bara vart där en gång. så kändes både jobigt och roligt att åka ditt i går. Saknar honom så grymt mycket. Att bara hopa upp i saden och rida ut och bara släpa alla tankar, ilska och iritationer. våra myss stunder vi hade i hop. Ja allt väcktes till liv igen.

Nu sitter vi här all ihopa i vardagsrumet robban ligger i soffan och se på tv och vilar lite jag sitter här och Olivia  ja hon är lite här och där med sinna leksaker. Vi sitter och väntar på att kl ska gå. för vi ska till BVC i dag på 9 månaderskontrol, Så nu ska vi få se vad osm har hänt sen sist hur mycket hon väger och hur lång hon är och så. Efter deta så har vi planer på att ta en sväng ner på stan  och handla lite byxor till prinsesan hon växer ju så fort så snart är hon byxlös. Sedan ska vi även köpa Dop present och present till robbans kusin Sara som fyller år nu på Torsdag.
 
har komit på mig nu att jag inte skrivit så mcyket om  vad som har hänt med Olivia så tänkte att jag skuell ta o göra det i kväll om jag  får tid över till det annars så kommer dte någon dag. För jag har ju vart lite dålig på det. har mer bara skrivit om vagnene och vad som har hänt. Men sak försöka som sakt va.
 

Kommentarer
Postat av: blogg rolig

http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

2009-08-18 @ 10:10:55
Postat av: Sandra

Vi får rymma fler gånger =)

2009-08-19 @ 13:09:03
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!