Ny vagn =) viiiiiiii

Ja nu har vi då varit o titat på en ny vagn och vi stog väl i 30 min och valde melan 2 olicka vagnar men det slutade med att vi bestämde oss för en emmaljungavagn city cross. Men färgen vet vi inte riktigt änu. Så vi ska tänka på det. Och så tänkte jag att jag skulle rådfårga min trogna vän Sandra på torsdag och sen även Malin med kompiani som ska med på marknade. Det var ändå 2 månaders levernstid på vagnen dock. Inte så roligt man  dom kan ju inte rå för det . Det berode på att emmaljunga nu håller på med 2010 modelerna och har inga 09 mer på lager. Tycker dom är litte konstiga för det är ju ändå ett bra tag tills det är nyår men dom släpper sinna redan nu. Så vi står lite i vallet o kvallet i fall vi ska ta ett ex som finns i butiken 09 eller ta en helt ny 2010. Jag känner väl lite så jobbigt o vänta och gå med dena här låna vagnen medans Rbban tycker att  vi kan vänta tiden går  ju ändå fort och det har han ju rätt i. Så  vi ska tänka så att det knakar tills på Fredag, för då sa jag att vi skulle ha bestämt oss. Så bäste för oss att vi har det med.

Vad tycker ni min läsare en Rosa rutig eller fanny rings ( den är svart och grå med ringar i klätsen som nu kanske förstår med tanke på namnet. Ytra er gärna och hjälp till med o välja!
Ni har tills på fredag morogn ca 11.00


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska ta den vagnen ni kände som rätt färg först

2009-08-04 @ 22:55:19
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!