Nöjd =)

Ja jag är nörjd med bloggens utsenede i alla fall. nu är inte stilen lika liten så det är lätare att läsa utan att anstränga ögonen aldeles för mycket. Får tacka Sandra så mycket för deta. Och det har jag redan gjort jag är väldigt nöjd med utsendet och klagar inte på det.

Annars i dag så har vi vart på ikea hela familjen och Sandra med (men hon är som en liten familje medlem) Vart väldigt nöjd med Blomorna vi köpte på ikea sak läga ut bild någon dag när tid finns. Men nu så är det sängan som skriker efter mig är tröt nu. Så god natt.

vad tycker nu om bloggens uttsendet?


Kommentarer
Postat av: Sandra

okej jag är nog nöjd iafl. för stunden =)

2009-08-30 @ 22:54:37
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan. vi är en föräldragrupp på öppna förskolan som träffas en gång i veckan där barnen är mellan 3-8 månade. Har ni nått sådant i Haga?

2009-09-02 @ 18:14:13
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!