Några dagar och Babysimm

Ja då har det gåt några dagra då.
Vi var på rix fm men stanade inte hela för Olivia var tröt och hungrig så vi gick efter halva kan man säga. vart en sväng ut till svärföräldraran med efter vi lämnat rix fm, FÖr Robban skulle se til sin bin.
I går gick vi ett vara på marknaden och titade men inget att ha kom hem med munkar och lite godis :)
Efter så vart det matlagning för jag och snadra/ sassa var hungriga och sedan kom jocke granen mitt övergatan till oss och  vi spelade lite spel

Ja och i dag så började babysimmet och Olivia tyckte det var lika roligt som vanligt. Men det märkdes att det var ett tag sen för hon kände sig lite ovan det kunde man se på henne men tog inte lång tid innan hon kom i gång som vanligt.
Nu går det även bätre med maten igen så hon får i sig en massa mat. Undrar nästan vart hon förvarar den i den lilla kroppen hon har. Men det är ju något som hon behöver nu när hon kryper och går och springer så mycket som hon gör nu .

Ja och nu sitter man hemma själv med Oliva hon har nys somnat så ska väl med hopp i sängen för det är ju jag som får gå upp med henne i morogon. Så ska inte skriva så mycket mer blir och bäda ner  sig i soffan och se på OC har ju fott lånat boxarna från Aandrias sesång 1 och 2 så ska  försöka komma igenom dom. Men när man har den tiden är frågan som småbarns förälder så finns det inte så mycket tid över till annat. Vist tänker ni säker men du är ju inte ensamtående tänk på dom. Ne det är jag inte rent tioretiskt men känns mycket väl som det många gånger. Så jag beundrar verkligen dom unga och äldre som är ensamstående men som kvinor / tjejer och killar.

Hoppas att alla ni som jag känner där ute har det trevligt i allt vimel bland folk och fä öltält och musik. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!