Måndag

Ja då  har måndagan gått förbi oss och det går fort fram snart är vi på mitten av arbetsveckan.
Tänk så fort det kan gå när man har saker att göra om dagarna.
I går då så kom Malin hitt och vi tog oss en promenad medans vi väntade på att sandra/ sassa skulle ta sig in till oss för vi hade planerat att vi skulle ta en sväng till ikea och tita runt lite nu när vi sak flyta och så. Tycker det är bätre att gå dår och tita än när man titar i katalåger eller på nättet. Kläma o känna tycker jag om :P
Annars så var det ju alla dom där samtalen  som jag skulle ringa och det gick väl bra fick alla ärenden utreda i alla fall så det är ju bra jag drog inte upp dom till dagen där på som man annars väldigt lätt kan göra i alla fall jag har lätt för det. 

Men så var det ju det där med Babyland och Vagnen: Jag satt här hemma och började ringa till dom vid kl 10 på morognen där jag mötes av en tellefonsvarare som sa att dom inte började fören kl 11 så från kl 11.03 satt jag och ringde till kl 13.30 ca då fick jag ett svar i telen. Så dom värkar ha väldigt svårt att svara i telefon vet inte i fall det är så att dom är så upptagan med kunder eller vad det kan bero på men. Nog om det och tillbaka till vagnene. Jag fick prata med magnus nu och han viste vem  jag var och vilken vagan det var. Han förstod oss mycket väl och sa att så ska det inte be höva vara och att man ska känna sig tryg med sin vagn. Jag tog upp allt jag sa sist när jag pratade med någon Johanna där och sa som så . Att vi vill ha pengarna tillbaka eller en helt ny vagn och att vi då vill kunna välja vilken vagn vi vill.  Han förstod oss o sa det att pengarna tillbaka var väldigt svårt att få men att byta ut vagna kunde vi få göra utan några probmen. Kännde hur jag vart lättad av att jag inte behövde förklara mig mer eller tjata på dom om deta. Han sa ju dock att dom nya =) modelaran är mcyket bättre och att dom förbetrat allt på denna vagan som dom haft klagomål på eller problem med. Men sa det att det spelar inge roll vad dom sägar om dom vagnarna för jag/vi har tapat all förtroende för Crescent märket när det gäller barnvagnar för så här ska det inte behöva gå till. Vi kom i alla fall fram till att vi skulle ditt i dag och träffa magnus och gå igenom dom andra vagnarna och se vilken vagan som passar oss så som vi vill ha den. Så i går satt jag på nätet och titade runt på olika märken och olika modelar men tror att både jag och robban fasnade för en emmaljungavagn. Men vi sa det att vi ska inte fasna för någon så utan testa oss fram vilken vi tycker. Som sakt var kläma och känna , provköra och sitta. Får ju se vad Olivia vill ha  för någon vagn. Så åtter kommer innom kort om mer angående vagnen om vad det blir för någon och så. Kan ju säga det att  man bli bemöt på ett väldigt bra sätt som kund på babyland. fast  man kan få vänta ett bra tag innan man får sin vilja igenom och kan få prata med någon som kan få det igenom med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!