krångel krångel tillbaka med samma vagn!.

Ja i går sen när  Robban kom hem pakade vi in oss i bilen och åkte till babyland. Där vi skulle byta lånevagnen. Vi fick ut den andra vagen och hon visa hur den fungerade. Och jag fick läge en till bestälning på våran vagn som jag nu har gjort 3 gånger tror jag. Men den gågn fick vi papper på det i alla fall så nu ska vi inte behöva gör det något mer hoppas jag. Men tillbaka till lånevagnen. Den var brun med 4 lika dan ljul som vi ville ha jag kommer ut med vagnen och visar hur vi skulle  fälla i hopp den. Men vi innser snabt att den inte går och fälla i hop som den ska och att vagnen är sönder det saknas en skruv och lite så. Jag gick in igen med vagnen och det slutade efter att fot sät dom andra lånevagnarna och dom med var trasiga och jag bara hade en 3 ljuling som hon bara kunde va vänd i från mig och den vi hade innan. Så det fick förbli dena vagn som vi redan hade haft så nu hoppas jag på att  vi får våran vagn snart så vi inte behöver ha dena här länge till. Har trötnat på allt som har med vagnar o göra, är dom värkligen säkra nu för tiden eller är det bara vi som har problem med våran vagn och lånevagnarna. ???.

Vi åkte inte själva till babyland i går utan Sandra och Andreas var med oss ditt och även till citty gross. Där det var mycket skrat och stjojande. som vanligt när det gäller oss. så inget att bli förvånad över direkt. på kvällen sen så åkte Robban och fiskade kräffter och jag var hemma med Olivia jag fick ju sälskap av Sandra och Andreas underkvällen. vi såg på film och pratade om en massa go saker eller vad säger ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!