Ja då var släktträffen över!

Ja då har släktträfen för i år varit och är förbi oss. Vi kom nyligen hem där i från. Och den vart som alla andra år.
Så ser inte  fram i mott nästa släkträff som man säger så. Det var mycket skrik och onyktra människor. Tuvär så fans det ju vissa som vart mycket väre en andra och lyckas kranka ner på en så man kom inte där i fårn mid gott samvet om man söger så eller en stark självkänsla. I bland så önskar man värkligen att man kunde få välja sin släkt med. Men man kan ju tuvär inte det. NU är vi i alla fall hema som sakt va och Olivia sover så ska snart hoppa i sängen med tänkte jag. FÖr o se vad morogndagen har o ge i morogn i stället för väl jobba med och byga upp sitt självförtroende igen.
Tackar en viss person så väldigt mycket för gust dena grej. Du får mig inte till att må bättre eller känna mig starkar, det ända man får ta är en massa galla i från dig.!!!

Hoppas ni andra haft en bättre och mer rogivande dag en min.

Ska inte klandra alla för ett tag så var det väldigt trevligt och rolig att träffa alla i släkten så sak väl inte bara låta det negativa ta över men i detta fall så gjorde de det i alla fall .


Skulle läga ut bilder men kamran vart kvarglömd. så kommer upp lite bilder sedan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väntar spånt på bilderna! =)

2009-08-16 @ 19:24:48
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!