Hemma!

Ja då har vi kommit hem igen efter o ha vart hos svärföräldrarna sen i måndags det har vart mcyket trevligt och skönt att vara där ute. Ja måste ju säga att det kommer kännas konstigt att vakna upp hemma hos sig själv nu när man inte gjort det på några näter.  Men samtidigt som jag inte ville hem så vill jag ändå det var lite kluven.  Men sitt hem är ju alltid sitt hem. Nu sover Olivia i sin säng och nu så sak vi köra med att man inte sak få äta någon mermat under natten så får se hur denna natt blir och i fall jag orkar med eller ej. har bara sovit 3 timmar i natt. Så ska ta o krypa ner till sängs nu. Och hoppas p¨å en bra natt.

Jag bakade ju i går och snikerskakorna vart toppen. Så resept och bild på dom kommer vart efter orkar inte sitta med det nu när kl är 23.15.

God natt på er alla min läsare och trogna vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!