Gäller att vara stark som förälder!

JA nu har vi börjat med ingen mat på natten. Det gick väl bra men vi alla är tröt i dag.
Hon sov rätt läng första gången, men sen när hon vakna så var det ju igång, så jag höl på att få henne att sova i över 2 timmar. Hon vaknade 00.45 ca. och jag ficka gå och vagana och nyna för henne i 1 och en halv timma ca. sen fick jag henne till sin säng  där hon sov i 10 min. Sedan upp igen och göra samma sak gå om kring och vagga och nyna. då höll jag väl på ca 45 min tror jag. Tapade helt begrepet om kl kan jag säga er. Bara tita till på den och tyckte det gick sakta.
Men vi var starka som föräldrar och vi tog hennes skrik och gnäl och allt annat som kom där till. Men vi alla är väldigt tröta i dag och har väl dåligt tålamod alla 3. DEyt är nog inngan av oss som längtar till kvällen för vi vet ju alla vad den har att ge. Nu sitter papap robban och försöker få olivia att äta mat men hon mat vägrar gjort det ända sen i morse. Så sak  gå o se i fall jag kan stå till någon hjälp där ute.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att ni kom igång med et iafl. Blir nog bättre med tiden. Bara att bita ihop..

2009-08-28 @ 16:41:48
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!