fredag.

Ja i går var det fredag och jag hade ingen tid till att sita vid datorn.
Sandra/ sassa var här med oss och vi hade pizza kväll. Vi gjorde pizzorna helt själv dom vart så goda så. Himelskt goda
Så det gjorde vi bra sandra, vi kanske borde starta en pizzeria =)
Annar så hände inte så mycket i går vi åkte till maxi innan vi började med pizzoran för vi var tvungna o handla och jag handlade även mitt shampo och balsam/ hårinpakning man kan använda det till både och,
Dom har ju bara dom här på visa stälen och sandras mamma och jag har samma märkemen olika sorter och hon hade köpt sitt nu  för att det var ner sankt för dom hade rea så då var vi tvungna o passa på för det är ju inget biligt shampoo och balsam är ju inte som V5  palmoliv eller dove. Men är väldigt nörj min hårboten har blivit bätre och mitt hår i övrigt med ser inte lika tråkigt ut längre och topparan ser inte lcika tora och förstörde ut.  Så kan rekomendera deta märke L'oreal Professionel paris står det högst upp och sen så finns det ju olika beroende på vad  du har för hår typ. och finns på hårvårdsbaren nu var det sista dagen i går på rean men kommer fler chanser.


vagnen:
Räknar ner dagaran nu tills det är måndag för då ska vi ta kontakt med babyland igen o se vad dom säger om våran vagna!!! och hur det blir så har inte glömt bort att bärätta något om det. Så den 3 agusti kommer han som titar på vaganran och sörvardom tillbaka efter semester. så du får han tita på den så får vi se vad han har att  säga m den. Vi tänker i alla fall stå på oss. För vi vill ha en helt ny vagan eller pengarna tillbaka.  Är tröt på våran vagan nu och på alla problem vi haft. så mycket som vagnaran kostar nu och med all teknologi så tycker man ju att vagnarna borde va så pas bra att dom inte sak gå sönder.  Har även pratat en gång till med min arbetskamrat så jag vet precis vad dom sa och lovade hennen för något så att dom inte kan försöka med något annar mott oss. för rätt ska vara rätt blir hon lovad en sak så sak vi bli lovade samma sak.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Smaken är ju det som räknas för formen på pizzan var ju lite sisådär ;)

2009-08-01 @ 14:41:04
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!