Dagen D för Släktträfen !

I dag är det dags för den årliga släkträffen på min sida. Och det är väldigt mcyket blandede känslor inför dagen i dag. Deta beror ju på att jag trötnat på våra släkträffar med tjoj och stim när vi ses varje år skuel inte klga om vi tog var 3 år eller något sådant. Men min sida va släkten är ju som den är, känns som om vi har använt alla lekar som man kan använda nu, men vi får väl se vad dom hit a på i dag för något till oss. det börjar alltid med tipspromenad och ficka sedan sak vi äta sil och potatis, sedan blir det lekar och framåt kvällen så grillar vi och har lite frågesport och sådant. det ser ju lite olicka ut från år till år men ungifär så ser det ut. Men tack vare att jag men känner lite så där är väl på hur dom andra ska se på att jag har barn. Se deras blikar och reationer. har ju inte träffat alla sen  vi fick barn. och vet nte riktigt vad dom tycker o tänker i det hela. på ett stäät så rör det mig inte i rygen för det var mitt val och jag tycker jag har gjort rätt val, jag ångrar inget. Och jag tycker att vi gör ett mycket bra jobb att upfostra och ta hand om Olivia. Men får väl se hur denna dag slutar. Nu så börjar alla förbereddelser här hemma, Med att göra frukost, haka rödlöken till silen, Göra barn mat till Olivia, se till så att napar napflaska välingspulver termos, Wichy vatnet  får ej glömas, leksaker, extrakläder. Ja det är en hel del som måste med. Så licka bra att sätta igång för kl 13.00 ska vi vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!