bilder fårn släktträffen

Vi hitade kamran i dag  den var inte kvar glömd som vi trodde så här komme rlite bilder.

Olivia plaskar med föterna i polen. det var 33 grader i polen.

Tuva får bara stå och tita på när olivia får plaska o har roligt


 

Först var det lite läskigt men efter ett tag så var det roligt och man ville inte sluta plaska. =)



 

Lite bilder på släkten då!


                

Det är lite små prat om frågorn som var på tipspromenaden.

Vi hitade även en bob car.


Sedan vart det polparty för den som ville, men varken jag Olivia eller Robban tog på os badkläderan.
Men månfa andra gjorde det.

 
Får hoppas på att ingen blir sur över bilderna nu men det tror jag inte. Inte så Många i våran släkt som vet om att jag bloggar.
Som vanligt till hör bilderan mig så fårga om ni så väl vill ha någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!