Bara en vecka kvar nu!

Dagaran går fort nu när Robban har semester.Nu är det bara en vecka kvar på den sen åter vänder han till arbetet igen.
Sitter och funderar på att jag tror att man lätt blir bort skämd dom här 2 vekorna som vi vart i hopp för man får ju mer hjälp mitt på dagarna som jag inte är van vid att få. Och nästa måndag åter går det ju till den vanliga vardagen när jag och Olivia är själva om dagarna, och pappa kommer hem vid 4-5 tiden och är sliten efter jobbet. MM vi inte t'änka på det. ska ta och njuta av dena vecka vi har i hopp nu. Och denna vecka så är det mer familjeveckan med för veckan som varit har ju robban haft fult på med massa antat med.

I går då så var vi på Sveas dop. Hon var söt och gulig det var ju första gången jag träffade den famlijen och i dag så ingår ove, erika och lilla Svea. Så jag titigare nämnt så är det ju robbans barndoms vän och jag har alldrig varit där när dom väl har stöt på varandra, och när dom vart i väg och fiskat så har jag hälre vart hemma. Men dom var trevligt. ove var väldigt lik sin store bror, för honom känner jag eller jag vet vem det är.  Dety bjöds på smörgåstårta och kaffe och kakaor efter dopet och hon Svea fick en massa presenter som alla baran får när dom döps och fyller år.

Vad vi skämer bort dom igentligen när dom är så  dom får så mycket inte undiligt att man senara sedan vill ha så¨mycket för man är ju van vid det då. Det är ju bara det att ju äldra m en blir desto dyrare blir sakerna. Men för mig spelar inget sådant roll. så länga man har en familj som kan ge en kärlek men har tak överhuvudet värme, mat. Ja allt som men behöver för att kunna överleva så, skuell jag lätt kunna leva utan  dator, tv, spel, telefon, ja allt, som igentligen bara tarup en massa onödig tid.Men det 'r ju bra att dom sakerna finns i alla fall. Man  får ju faktist in en massa informatinon i från dom och vet vad som händer i om värden.

Nu blir det att ringa till min f´FArfar och höra hur han har det och i fall dom har flyttat än elelr  om vi kan komma på en ficka dom har ju inte träffat oss sen tobbe tog studenten och det är ju i alla fall 2 månader. Ha en bra dag i solen





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror jag har hittat vart man skan ändra textens storlek men det är lite mkt text innan :P Jag kan öndra åt dig om du vill...

2009-08-24 @ 14:52:26
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!