Vänts upp o ner....

Gjort nu så är allt upp o ner i min lila värd men under dagarna står jag stark inför barnen och det är för deras skull. Medanns min kropp egentligen känner att den bara skulle vilja var i sängen i hopp krypen och en varm famn att ligga i.. Men det är inte alltid det går och det gör häller inte saken bättre. vi har varit i väg ute i skogen som vi säger nu ett tag så därför uppdateringarna vart dåliga. men tänkte att jag skulle bli bättre med det men nu när det är annat som står i spel så går min tid åt till min kära familj som är i stort behov av mig och min närvaro och att kanske va den starka ett tag framöver. Så vet inte hur mycket det kommer skrivas här nu i ett par dagar men jag kanske kommer känna att jag behöver det här i alla fall och då kommer det nog in något. Ta hand om livet ni har framför er med era när o kär man vet aldrig när det vänder eller tas i från en.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Oj vad har hänt? Låter allvarligt! :-( Hoppas det blir bättre snart, tänker på er!

Svar: Det hoppas vi alla på.
Therese

2012-07-16 @ 22:29:10
URL: http://sarahan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!