på semester i bollstabruk dag1

då har vi börjat våran semester vecka i från våran stad. Och vi befinner oss i bollstabruk där familjen djupenström bor. Vi var framme här vid 00:45 i natt så i dag har vi varit rätt slitna i kropp o stjäl. Jag har nog sovit 2,5 timme under natten då man har vaken hela bilresa och sedan hade man wn liten töss som var pigg för att hon hade sovit nästan hela bilresan medans storasyster var vaken nästan hela resan. Så hon har varit lite sur och grinig men det får man va i bland. Vi vaknade till regn som varade fram till eftermiddagen då det vart uppehåll och det spark upp till sol med moln. Barnen hat sprungit uttryck och i. Och lekt mycket bra trots att humöret och olyckor varit frame. Olivia slog i foten sin samt bland brännässlor så det blöde lite gran och var svullen och röd så vi fick plåstra on det gick.över och var nästan glömt till.nästa olycka var frame och tjejerna krokar eller springer i hop och Olivia blir röd och blå på knät och slullen vi hoppas att all kyla so. Vi hade på gjorde verkan så hon inte får allt för ont i.morgon. Nu ligger båda och sover samt alla andra och jag är uppe så jag.med ska slå i hopp ögonen hade jsg tänkt med mins få timmar till döms så behövs det. Men jag har klivit över gränsen så har svårt att sova och jag känner mig pigg men det är en dag i morgon ned. Ha det gott ocj god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!