Lägenheten

I går så åkte vi hem då vädret inte var på topp och så hade vi en del att styra med här hemma också. Nu har det vart tråkigt väder ett bra tag så nu tycker jag och min familj ett det ska bli sommar och sol igen så vi kan ge oss ut på äventyr. Vädret är ju inte så kul och jag som vuxen tycker inte det är så roligt att vara ute i regnrusket och så är det ju även så att Amelia är för lite för att det ska finnas regnkläder till henne och hon nöjer sig inte med att vara sitta i vagnen. För hon vill ha full fart och fläkt så mycket det bara går och lite mer där till. Nu så går tvättmaskinen i varv är inne på 3 maskinen i dag det blir en del när man har barn och två vuxna. Annars så har vi tagit tag i Olivias tum som såg ut som ett bomb nedslag när vi åkte sist så där är det undan plockat och nu är det bara resen av sakerna kvar som är i V-rummet sedan blir det ett vara med snabel draken tänkte jag och försöka hinna med att våttorka golven med. Men nu först så ska jag ta och njuta va en kopp kaffe och en massa buss med Olivia medans Amelia sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!