intäntar sambo och bror

Sitter nu ner ett tag efter bus och utomhus lek hela dagen och nu har jag tvättstuga med. tur att det bara är handdukar och lakan so. Man tvättar för då är man snabbt klar. Men blir att lämna över till Robban i vilket fall för jag och.min bror ska upp till sjukhuset i dag. känns så där trodde jag skulle möta något bättre människa för det såg öite ljusare ut men lika fort har det vänt svårt att förstå att livet man har är så skört och man vet aldrig när det tas i från en eller när något händer än eller någon i sin närhet. Ne dags att gå ner med barnen till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!