En tjej som vägrar sova

Ja nu har vi vagatt och vaknat i 1,5 timme låttit henne ligga och skrika i sin säng men inget inget hjälper mer än att mamma och pappas tålamod tryter och vi är väldigt trötta och slitna. Själv har jag inte sovit något vidare sedan i fredags och det har många anledningar. Nu sitter jag och Amelia här i ett mörkt vardags rum och jag bara inväntar att hon själv ska ge sig och vilja sova. För trött är hon men ändå pigg. Men hon är ute efter att få mammas mat. Är över en månad sedan vi slutade med alla nattmål men hon håller fortfarande i och vaknar på nätterna och vi får vaga henne till sömns. Så det alla säger är underbart att ens barn sover hela natten va ger ni era barn. För det är inget som vi i deta hem varit med om. Inte någon gång under dessa 3,5 år som vi varit föräldrar. Jo när dom varit sådär 2,5 år gammal så tror jag Olivia började med detta. Vist alla nätter kan.man förstå att dom.inte sover hela natten men här sker det inte alls med Amelia. Det skulle nog va skönt men man skulle väl inte sova bra bara för det då och vakna i vilket fall. ...... Ja ja ska väl sluta klag haren tid framför mig i mörkret om hon inte ger sig fören hon. Får mat här ska det i alla fall bli vinst till oss förändrar för då står det. 2-0 till oss för det var. Inte länge sen vi satt här och det var samma visa då och detta var i måndags natt. God natt alla små barns föräldrar som sover och till alla oss vakna som håller humör temperament och ögon öppna kämpa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!