Överaskning

Nu mina kära läsare så är det som så att jag kommer sluta att skriva här på den här bloggen för jag har fixat och styrt nu ett tag med en annan. Med tanke på att det varit så mycket strul här fårn blogg.se sida så att jag inte har kunnat lägga upp bilder fårn mobilen och lite Så trötnade jag och satt en kväll och titade runt på andra valmöjligheter. nu har jag fixat till den nya bloggen och har tänkt att bara skriva där framöver. 
Det är lite därför jag inte fott upp blogginlägg här och för att jag inte har haft tid riktigt när vi haft semester. 
Och jag tycker inte det är allt för roligt att blogga utan bilder hela tiden. nu blir det ändring på det  det är lätt att skriva och få upp bilder på andra bloggen..  
 
 
 
 
Nu kansken ni är nyficken på vart jag nu finns och det ska ni få reda på.
 
Min blogg.
 
Och jag hoppas ni kommer att följa mig på min nya blogg. 
Denna komer finnas  kvar men det kommer inte va så mycket uppdateringar.  och att den kommer finnas kvar är  för att jag  inte vill mista alal inlägg jag skrivit här som rör sig om olivias och Ameliasutvekling  samt graviditet.
Så tita in på den nya och lämna gärna ett va tryck så jag vet att ni har hottat ditt och vilka ni är så klart.. 
 
Ha det gott alla där ute. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!