Full fart med allt i dag.

Vaknade upp o känner mig något bättäre och hoppas det håller i sig nu. Annars så är det i full gågn med att  fixa i ording alal kläder till mig och barnen. Sedan har vi fixat presenten till 80 åringen bara olivia som ska slå in sinda finna presenter hon gjort. och under tiden så har jag ståt och  gjort kötbular som  vi ska ha med i moorgn till påskmidagen hos min familj.  Så det är en del att fixa hittar int några påskägg här hemma häler somjag trode att jag hade så vi måste fixa det med till tjejerna. börjar tvivla på att denna dag kommer räka till så bäste att jag fortsäter med att göra allt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!