Söndag hum är det inte fredag.

Ja alla är väl med vetna om att det är söndag vilket jag inte vill att det ska vara.  fredag kunde det ha vart har inte hunnit med det jag skulle gjort  under helgen så det känns inget vidare. I dag vart det frukost med familjen och sedan vart det ute lek och gå till afären för o inhandla till hemma gjord pizza som  vi nyss har ätit upp alla förutom Olivia som  mat strejkar. och jag håller på o bli tokig på deta.  inte frukost ingen frukt ingen mat  men allt som är sött det går ner. konstigt .  Så jag lämnade bort för lite andrum så Robban får ta det nu.  Annars så var det planerat fruktsalad och glass till efterätt men verkar som att det inte blir av då inte någon äter.
Sedan har vi även hanf inne lek Vi har bara ett barn här hemma man man kan tro att det bor 4 om inte fler saker över allt.  ja det var våran dag det och det lär bli en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!