Scrapbooking

Nu har jag äntligen startat med att Scrapbooka ett album till Olivia började med det i går för jag kände att jag hade den energin lusten och orken till att skapa något. Olivia sat i sin stol ett tag och ritade med sin kritor medans mamma satt och skisade på ur hon ville ha första sidan. och så vidare. Är nörjd med hur det vart med det är svårt att komma på olicka idéer men. sak låna böker av bestemor och hämta inspration där i fårn och riden tittat i dom lite gran men det är ju inget som sitter fast där i huvudet. Tuttade även runt på Googel i går man jag hittade lite men inget som jag kände så där den där mallen skuell jag kunna tänka mig. Och så har jag ju sara som jag kan Bola litte idéer med sedan för  hon Scrapbookar mycket.
Så här vart i alla fall resultaten i går!



Så var resultatet efter 2 timmars jobb med det.
Vad tycker ni om dom.
jag var nöjd med dom i alla fall och robban med så det är ju huvudsaken igentligen bara o hoppas på att oliva med kommer tycka att det här är en rolig sak att ha sedan sen när hon blir stor.
Kommer nog lägga ut fler inläg och bilder på olicka sider jag gör man får se när det blir. måste ju finnas lite tid till att sitta. Men jag hoppas på att det blir snart. Har ju även en massa att plugga också så att jag klara va att gör alla uppgifter som jag har att lämna in till kursen jag gick på.

HAR inte glömt bort busfabriken men jag tänkte att jag skulle skriva mer om det när jag hade lite bilder där i fårn sandra har skickat bilderna man jag kan inte spra dom så jag se om jag kan lösa problemet under dagen så  blir det bilder. Olivia tyckte väl så där första timman vi var där efter lite mat i magen och vaknat till ortdentligt så var det kul tyckte gon och sprang omkring skratade och log. Men så mcyket finns det inte för en 1 åring att gör där.
Men lite gran fans ju i alla fall. ju äldra barnene är desto mer lär dom kuna göra och tycka om deta ställe. Men som sakt åter kommer mer om deta senare under dagen eller i morogn.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag kunde spara bilderna. testade och det gick. jag klicka på en bild och sen högerklickade :P tar tid men men

2010-02-08 @ 11:01:47
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Leah

Vad fint du har gjort Tessan. Får lära mig sen också :). Ses vi på onsdag eftermiddag?



Kram

Leah

2010-02-08 @ 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!